محمدرضا شیخ نیا مسوول کمیته جوانان میبد  خبر داد:

همایش بصیرت; راهکارمقابله در جبهه جنگ نرم برگزار می شود


یزدفردا "کمیته جوانان شهرستان میبد با بهره گیری از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری همایش "بصیرت; راهکارمقابله در جبهه جنگ نرم" برگزار می نماید:

محمدرضا شیخ نیا مسوول کمیته جوانان در گفتگو با یزدفردا  اظهار داشت: همایش در 2 مرحله برگزار می گردد. مرحله اول جامعه هدف دانش آموزان مقطع متوسطه و دانشجویان هستند و در مرحله دوم میزبان والدین و مربیان هستیم.
در این همایش از بیانات آقای دکترنائینی وهیئت همراه که در جهت افزایش بصیرت مدعوین و شناسایی تهدیدهای خارجی، گروههای منحرف، مواد مخدر و آشنایی با استفاده بهینه از ابزارهای ارتباطی نوین از قبیل شبکه های ماهواره ای، اینترنت و بلوتوث بهره مند می شویم.
در حاشیه همایش نمایشگاهی از مصادیق تهدید نرم، ابزارهای مورد استفاده و مواضع هدف برپا خواهد شد تا مدعوین از نزدیک با این مصادیق آشنا و از تاکیتیک ها و استراتژی های دشمن آگاه شوند.در بسته فرهنگی اطلاعاتی مفید جهت افزایش بصیرت شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.
شیخ نیا در ادامه خاطر نشان کرد: کمیته جوانان شهرستان میبد متشکل از نمایندگان متعهد و مستعد گروههای جوانان شهرستان می باشد که با بهره گیری از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری همایش"بصیرت; راهکارمقابله در جبهه جنگ نرم"را برگزار می نماید.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا